We zoeken nog één of twee leden voor de Vaststellingscommissie Transport & Logistiek

Nieuwsbericht

31 oktober 2022

In onze vorige nieuwsbrief deden we de oproep voor leden voor de Vaststellingscommissie Transport & Logistiek. Inmiddels hebben we twee mensen mogen spreken, die deskundigheid, enthousiasme en bekwaamheid uitstralen. Er zal dan ook een positief advies naar het Bestuur uitgaan om deze twee aspirant-leden te benoemen als lid van de Vaststellingscommissie Transport & Logistiek.
Maar we zijn nog steeds op zoek naar nog één of twee leden erbij, want we willen graag een mooie diverse samenstelling van Vaststellingscommissie hebben. We zoeken dus nog één (of twee) docent(en), die met hun expertise willen bijdragen aan kwalitatief goede examens, die uitvoerbaar zijn én de eisen vanuit het kwalificatiedossier en de beroepspraktijk dekken. Je bent dan ook goed bekend met de opleidingen in deze sector. Meer weten? Neem per mail contact op met [email protected].