Nieuwe vaststellingsprocedure

Nieuwe vaststellingsprocedure

12 mei 2020

In een eerdere nieuwsbrief is al aangegeven dat is besloten om de vaststellingsprocedure anders in te richten. Dit zal starten na de zomervakantie.

ESTEL kent voortaan twee vaststellingscommissies; een vaststellingscommissie Maritiem en een vaststellingscommissie Transport & Logistiek. Per jaar worden 3 bijeenkomsten van vaststellingscommissies gepland, indien nodig wordt hiervan afgeweken. Het bedrijfsleven neemt niet langer deel aan de vaststellingscommissie, maar zal plaatsnemen in de ontwikkelgroepen.

We zoeken nog vertegenwoordigers uit het bedrijfsleven voor de verschillende ontwikkelgroepen. U kunt vertegenwoordigers aanmelden via info@stichtingestel.nl

We zijn op zoek naar onderstaande vertegenwoordigers:

• Binnenvaart
  • Kapitein/stuurman:
    • op grote en kleine koopvaardijschepen
    • op schepen in beperkt werkgebied
  • Machinist
    • op grote en kleine koopvaardijschepen
    • op schepen in beperkt werkgebied
  • Logistieke planners
  • Logistiek dienstverleners
  • Chauffeurs wegvervoer