Instructiesessie RemindoToets

Instructiesessie RemindoToets

23 februari 2021

Op 3 februari jl. heeft er weer een instructiesessie plaatsgevonden voor de gebruikers van RemindoToets. Deze was met veel deelnemers van verschillende scholen goed bezocht. Het antwoord op een terugkerende vraag uitgelicht: ‘Binnen de omgeving van RemindoToets is een rekenmachine beschikbaar. Als dat van toepassing is bij de betreffende toets dan mag de kandidaat deze gebruiken.’

Tevens komen er regelmatig vragen over de ingestelde rechten in RemindoToets. Een voorbeeld is ‘inzage vooraf’ en ‘inzage achteraf’. In het verleden heeft het bestuur hierover een besluit genomen. In het kwaliteitshandboek (hoofdstuk 6.3) vind je alle informatie over deze rechten. Het kwaliteitshandboek staat op de Examenbank van ESTEL (inlog vereist).

Heb je vragen over RemindoToets? Stuur dan een e-mail naar: [email protected]. Wij plaatsen de vragen als FAQ op de website van ESTEL.
FAQ – Stichting Estel