Workshop Digitaal Beoordelen op 5 en 7 oktober!

Workshop Digitaal Beoordelen op 5 en 7 oktober!

15 september 2016

Je wilt dit jaar van start met Digitaal Beoordelen, maar je weet nog niet goed hoe? En daarbij wil je goed op weg worden geholpen? Kom dan op woensdag 5 of vrijdag 7 oktober naar de workshop Digitaal Beoordelen in Nieuwegein. De stichtingen Stem, ESTEL en Examenwerk organiseren deze gezamenlijke werksessie speciaal voor projectleiders die nog geen ervaring hebben opgedaan met Digitaal Beoordelen.
Samen met collega’s ga je dieper in op de mogelijkheden die Digitaal Beoordelen biedt. Je krijgt inzicht in de vele faciliteiten van het systeem en je gaat zelf aan de slag met het maken van een eerste aanzet voor een plan van aanpak voor de invoering ervan binnen jouw school. Daarnaast geven we je diverse tips waar je op moet letten bij het invoeren, is er ruime gelegenheid voor het stellen van vragen en kun je van gedachten wisselen met ons en de andere deelnemers.

Klein beginnen
Eén van de belangrijkste tips uit eerder gehouden sessies is om klein te beginnen. Je hoeft dus nog niet voor alle opleidingen direct ‘helemaal om’. Je kunt ervoor kiezen om gefaseerd te beginnen. Zo doe je alvast wel ervaring op, waarna je Digitaal Beoordelen gefaseerd binnen jouw school verder kunt uitrollen.

Aanmelden
Nieuwsgierig geworden? Kom op 5 of 7 oktober gerust luisteren en ervaren wat Digitaal Beoordelen jou kan brengen! Je kunt je aanmelden door een email te sturen naar [email protected] en laat ons weten welke datum jouw voorkeur heeft. De bijeenkomsten worden gehouden op de locatie Examenservices, gebouw Innovam aan de Structuurbaan 2 in Nieuwegein. We starten het programma om 9:30 en sluiten de dag rond 15:30 uur af.
Meer weten over Digitaal Beoordelen? Wij vertellen het je graag!