Werksessie Digitaal Beoordelen voor projectleiders

Werksessie Digitaal Beoordelen voor projectleiders

24 maart 2016

In februari hebben we een tweetal werksessies gehad voor de implementatie van Digitaal Beoordelen binnen de eigen school. Tijdens deze werksessies zijn we met de projectleiders dieper ingegaan op de functionaliteit van Digitaal Beoordelen. Daarnaast hebben we diverse ‘tips’ meegegeven waar je op moet letten bij het implementeren van Digitaal Beoordelen. Heb je de sessie gemist? Op 20 april 2016 is er een herkansing. Dan is er een extra bijeenkomst van Digitaal Beoordelen voor projectleiders. De bijeenkomst is van 9:30 – 15:30 uur en de locatie is Structuurbaan 2 in Nieuwegein (Innovam).

In de bijeenkomst op 20 april maak je een eerste aanzet voor een plan van aanpak voor de invoering van Digitaal Beoordelen binnen jouw school. Er is volop ruimte om daarover van gedachte te wisselen met ons en de andere deelnemers.

Aanmelden
Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar: [email protected]. Geef daarin duidelijk aan wie er op 20 april van je school aanwezig is.

Wil je meer weten over Digitaal Beoordelen? Kijk voor meer informatie op pagina Digitaal beoordelen.
Graag tot ziens op 20 april!