Gebruikersbijeenkomst Digitaal Beoordelen voor projectleiders

Gebruikersbijeenkomst Digitaal Beoordelen voor projectleiders

26 oktober 2016

Op veler verzoek organiseren de stichtingen Stem, Estel en Examenwerk op 25 november een gezamenlijke ‘Gebruikersbijeenkomst Digitaal Beoordelen’. Deze bijeenkomst is vooral bedoeld voor projectleiders die al gestart zijn met Digitaal Beoordelen én ervaring hebben opgedaan met het ermee werken op school.

Wat kun je verwachten?

Tijdens de bijeenkomst kun je samen met jouw collega’s ervaringen uitwisselen over het gebruik van Digitaal Beoordelen op school en zo van elkaar leren. Uiteraard gaan we in op onderwerpen waar je mogelijk bij implementatie tegen aan bent gelopen. We delen tips en tops met elkaar en staan stil bij specifieke vragen van gebruikers en mogelijke suggesties ter verbetering. Ook jij bent van harte uitgenodigd al jouw vragen te stellen.

De bijeenkomst wordt gehouden op de locatie Examenservices, gebouw Innovam aan de Structuurbaan 2 in Nieuwegein. Het programma start om 9:45 en we sluiten rond 12:30 uur af met een gezamenlijke lunch. Optioneel is er voor belangstellenden na de lunch een instructiesessie over kwalificerend beoordelen (eindtijd 15.15 uur).

Meedoen?

Jouw feedback stelt ons in staat om Digitaal Beoordelen verder te optimaliseren. Doe mee en meld je vandaag nog aan door een email te sturen naar [email protected]. Vermeld bij jouw aanmelding of je deel wilt nemen aan de lunch, het middagdeel en ook vooral hoe breed je Digitaal Beoordelen al geïmplementeerd hebt binnen jouw school. Je helpt ons daarmee het programma nog beter te laten aansluiten op jouw ervaringen.

Na jouw aanmelding, ontvang je van ons jouw deelnamebevestiging en het definitieve programma. Kijk voor meer informatie op onze website, op de pagina Digitaal Beoordelen.