Concept opleverplanning 2021

Concept opleverplanning 2021

1 december 2020

Op de website van ESTEL staat hier de concept opleverplanning. Als je daar nog opmerkingen of aanvullingen op hebt dit dan graag doorgeven. De opleverplanning wordt ter vaststelling voorgelegd aan het bestuur in de vergadering van 4 december.

Doorlooptijd

Voor 2021 worden er weer een behoorlijk aantal nieuwe dossier opgeleverd. Hiervoor moet ESTEL examenproducten ontwikkelen en opleveren. Daarvoor moeten prioriteiten gesteld worden per kwalificatie/uitstroom en op te leveren examenproduct.

Het opleveren van een examen heeft een doorlooptijd van minimaal 3 maanden of meer. Als jullie school een examen heeft gepland van één van de kwalificaties/uitstromen zoals genoemd in deze opleverplanning geef dan per ommegaande door:

• Welke kwalificatie/uitstroom dit betreft;
  • Wat de verwachte datum van afname is.

Dit kun je doorgeven via info@stichtingestel.nl