Examens overgenomen van Examenbank MBO Logistiek

Examens overgenomen van Examenbank MBO Logistiek

12 januari 2016

De afgelopen periode constateerden meerdere docenten onjuistheden in examens die ESTEL heeft overgenomen van de Examenbank MBO Logistiek. Uiteraard vinden wij dit heel vervelend en wij zullen onze uiterste best doen om dit te herstellen. Ontdek je ook een fout in een examen? Geef dit dan door via het feedbackformulier.

Wel of niet vastgesteld door ESTEL?

De examens die wij hebben overgenomen van de Examenbank MBO Logistiek zijn niet vastgesteld door de vaststellingcommissie van ESTEL. ESTEL kan daarom geen vlekkeloze kwaliteit garanderen. Om duidelijk te maken welke examens wel en niet door ons zijn vastgesteld, hebben wij de examens in de examenbank vanaf heden apart gesorteerd in een map vastgesteld door ESTEL en niet-vastgesteld door ESTEL.

Nieuwe examens voor Logistiek

Het ontwikkelnetwerk Logistiek van ESTEL werkt hard aan een volledige nieuwe set exameninstrumenten voor Logistiek Medewerker, Logistiek Teamleider en Manager Transport en Logistiek. Wij verwachten deze examens voor de huidige dossiers per 1 april 2016 (vastgesteld) beschikbaar te kunnen stellen. De examens voor Logistiek Supervisor en de examens voor de herziene dossiers volgen per 1 juni 2016.