Remindo

Remindo

15 december 2020

Voor de digitale afname van kennis- en taalexamens werkt ESTEL vanaf 1 september 2020 met Remindo. Examens worden hierin klaar gezet, dat betekent dat de examens in TeleToets niet meer beschikbaar zijn.

Aanvragen rol beheer en examencoördinator
Scholen vragen 1x een examencoördinator aan bij de helpdesk van ESTEL. Vervolgens kan de school zelf alle toegang regelen die ze willen. Voor meerdere personen binnen de school kan de rol examencoördinator worden aangemaakt. Het beheer ligt bij de scholen.

Wij hebben geconstateerd dat nog niet iedereen op de hoogte is van de overstap naar Remindo. Mocht dat in jullie school het geval zijn, vragen wij je collega hierover te informeren en zich meteen te abonneren op de nieuwsbrief van ESTEL.