Ontwikkelleden Taal Logistiek en Transport gezocht!

Ontwikkelleden Taal Logistiek en Transport gezocht!

30 maart 2021

ESTEL is op zoek naar nieuwe ontwikkelleden voor taalexamens Wegvervoer en Logistiek supervisor. Het betreft de talen Duits en Engels op niveau A1 en A2. Als lid van een ontwikkelgroep zet jij jouw ervaring examinering in het mbo en je vakinhoudelijke kennis in tijdens de ontwikkelbijeenkomsten. Doorgaans komen de ontwikkelgroepen jaarlijks drie à vier keer bij elkaar. Momenteel vinden deze bijeenkomsten online plaats. Belangrijk is dat je goed kunt samenwerken conform vastgestelde kwaliteitskaders én een vertaalslag kunt maken van het kwalificatiedossier naar passende taalexamens.

Wil jij als ontwikkelaar een bijdrage leveren aan de kwaliteit van de taalexamens? Stuur dan je cv en motivatie naar: info@stichtingestel.nl.